Lenjerie
intimă femei
CumpărăAveți nevoie de sfat? 0752 534 014
O copie a comenzii dvs. este automat și imediat după finalizarea procesului de comandă trimisă pe adresa dvs. de e-mail. Dacă ați introdus adresa de e-mail corect și nu vedeți confirmarea în căsuța poștală, verificați spam-ul sau filtrul care ar putea elimina mesajul. Vă rugăm să marcați adresa noastră ca fiind de încredere pentru ca celelalte mesaje să fie difuzate corect. Dacă tot nu puteți găsi mesajul, vă rugăm să ne contactați.
Este posibil schimbul sau returnare produselor comandate?
Dacă alegeți o mărime nepotrivită sau dacă produsele nu sunt pe placul dvs. puteți să le returnați în termen de 14 zile. Informații despre retur. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați prin e-mail.
Pot schimba cu alt produs?
Da, puteți, de asemenea, să faceți schimb cu orice alt produs din oferta noastră.
Dacă produsele nou selectate sunt în stoc, schimbul are loc imediat după primirea și verificarea produselor returnate. Dacă în stoc nu există varianta dorită (și este comandată), schimbul se realizează odată ce mărfurile ajung în depozit. Pentru informații suplimentare vă rog să ne contactați prin e-mail.
Expedierea se trimite pe adresa:
Frogman - ID 1530E
Strada Ogorului 3G
410554 Oradea, Bihor
România
Vă rugăm să rețineți:
Adresa trebuie să conțină ID 1530E. Adresa pentru pachetele din România este adresa transportatorului. De aici este redirecționată către Republica Cehă. Procesarea schimbului are loc numai după ce pachetul a fost acceptat în Republica Cehă. Transportul de la adresa transportatorului poate dura 3-10 zile lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Vă rugăm să nu înfășurați produsele în hârtie, folie sau altă pungă, ci într-o cutie de carton rigidă (dacă nu v-am trimis produsele într-o astfel de cutie) pentru a evita deteriorarea în timpul transportului. Mărfurile deteriorate sau în alt mod degradate nu pot fi acceptate și nu se restituie suma întreaga de achiziție a acestor bunuri.
Extras din termenii și condițiile comerciale în conformitate cu noul Cod civil: Vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului suma care corespunde integral prețului bunurilor și costului de livrare plătit în termen de 14 zile de la retragerea din contract. Dacă un vânzător oferă mai multe opțiuni de livrare, este obligat să restituie cumpărătorului costul de livrarea cel mai ieftin. În același termen, cumpărătorul este obligat să trimită sau să predea vânzătorului bunurile achiziționate. Mărfurile trebuie returnate vânzătorului (nu cu plată la livrare) complete, de preferință în ambalajul original, a nu prezenta semne de uzură sau deteriorare. Costul returnării mărfurilor este suportat de cumpărător.
Costurile cu expedierea coletului înapoi în depozit sunt suportate de client.
Toate produsele care sunt în stoc se expediează imediat. Dacă comandați în zile lucrătoare până la ora 10, vă vom trimite expedierea în această zi și livrarea va fi efectuată în conformitate cu transportatorul selectat aproximativ 3-4. zile lucrătoare.
Dacă numărul de bucăți pe care-l doriți nu este disponibil imediat, aceste informații vor fi afișate în coșul de cumpărături. La primirea comenzii, vă vom confirma data de livrare a numărului de bucăți dorit
Verificați detaliile cuponului: 1. dacă este încă valabil; 2. îndeplinește conținutul termenilor de utilizare a coșului dvs. (marfa selectată sau valoarea de cumpărare); 3. dacă este introdus corect codul. Introduceți codul de discont în timpul comenzii în coșul de cumpărături și apăsați tasta ENTER de pe tastatură.
Utilizați discontul pentru alte comenzi.
Fiecare produs are o filă unde se găsește tabelul cu mărimi, butonul "Mărime" unde sunt mărimile disponibile în stoc.
Plata la livrare poate fi plătită numai în numerar. Cu cardul poate fi plătit direct la achiziția pe ALOTEX.ro
În timpul comenzii, selectați opțiunea de plată securizată GOpay și veți fi redirecționat automat la poarta de plată, unde plătiți pentru comanda dvs. cu cardul de credit.
Imediat după finalizarea comenzii, se trimite o copie a comenzii pe adresa dvs. de e-mail. Este posibil că nu ați finalizat comanda sau ați scris greșit adresa de e-mail. Vă rog să ne contactați pe adresa noastră info@alotex.ro
Se poate întâmpla ca newsletter-ul dvs. să fie redirecționat în secția spam sau reclame comerciale.
Vă puteți înscrie în partea de jos a paginilor noastre, unde este formularul
În mesaj este întotdeauna un link rapid pentru logout. Dacă aveți un cont registrat puteți de asemenea să dezactivați direct în meniul contului dvs.