Aveți nevoie de sfat? 0752 534 014

Comanda

Nu ați primit confirmarea comenzii?

O copie a comenzii dvs. este automat și imediat după finalizarea procesului de comandă trimisă pe adresa dvs. de e-mail. Dacă ați introdus adresa de e-mail corect și nu vedeți confirmarea în căsuța poștală, verificați spam-ul sau filtrul care ar putea elimina mesajul. Vă rugăm să marcați adresa noastră ca fiind de încredere pentru ca celelalte mesaje să fie difuzate corect. Dacă tot nu puteți găsi mesajul, vă rugăm să ne contactați.

Schimb sau retur

Este posibil schimbul sau returnare produselor comandate?

Dacă  alegeți o mărime nepotrivită sau dacă produsele nu sunt pe placul dvs. puteți să le returnați în termen de 14 zile. Informații despre retur. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați prin e-mail.

Pot schimba cu alt produs?

Da, puteți, de asemenea, să faceți schimb cu orice alt produs din oferta noastră.

Cât durează schimbul?

Dacă produsele nou selectate sunt în stoc, schimbul are loc imediat după primirea și verificarea produselor returnate. Dacă în stoc nu există varianta dorită (și este comandată), schimbul se realizează odată ce mărfurile ajung în depozit. Pentru informații suplimentare vă rog să ne contactați prin e-mail.

Cum trimitem coletul cu schimb sau retur?

Expedierea se trimite pe adresa:

Frogman - ID 1530E
Strada Ogorului 3G
410554 Oradea, Bihor
România

Vă rugăm să rețineți:

Adresa trebuie să conțină ID 1530E. Adresa pentru pachetele din România este adresa transportatorului. De aici este redirecționată către Republica Cehă. Procesarea schimbului are loc numai după ce pachetul a fost acceptat în Republica Cehă. Transportul de la adresa transportatorului poate dura 3-10 zile lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Vă rugăm să nu înfășurați produsele în hârtie, folie sau altă pungă, ci într-o cutie de carton rigidă (dacă nu v-am trimis produsele într-o astfel de cutie) pentru a evita deteriorarea în timpul transportului. Mărfurile deteriorate sau în alt mod degradate nu pot fi acceptate și nu se restituie suma întreaga de achiziție a acestor bunuri.

Cine plătește costurile transportului?

Extras din termenii și condițiile comerciale în conformitate cu noul Cod civil: Vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului suma care corespunde integral prețului bunurilor și costului de livrare plătit în termen de 14 zile de la retragerea din contract. Dacă un vânzător oferă mai multe opțiuni de livrare, este obligat să restituie cumpărătorului costul de livrarea cel mai ieftin. În același termen, cumpărătorul este obligat să trimită sau să predea vânzătorului bunurile achiziționate. Mărfurile trebuie returnate vânzătorului (nu cu plată la livrare) complete, de preferință în ambalajul original, a nu prezenta semne de uzură sau deteriorare. Costul returnării mărfurilor este suportat de cumpărător.

Costurile cu expedierea coletului înapoi în depozit sunt suportate de client.

Disponibilitatea stocurilor

Produsul este în stoc, când primesc coletul?

Toate produsele care sunt în stoc se expediează imediat. Dacă comandați în zile lucrătoare până la ora 10, vă vom trimite expedierea în această zi și livrarea va fi efectuată în conformitate cu transportatorul selectat aproximativ 3-4. zile lucrătoare.

Vreau să comand mai multe bucăți, le aveți la dispoziție?

Dacă numărul de bucăți pe care-l doriți nu este disponibil imediat, aceste informații vor fi afișate în coșul de cumpărături. La primirea comenzii, vă vom confirma data de livrare a numărului de bucăți dorit

Tichete de reducere și vouchere

Cum să utilizați un cupon de reducere?

Verificați detaliile cuponului: 1. dacă este încă valabil; 2. îndeplinește conținutul termenilor de utilizare a coșului dvs. (marfa selectată sau valoarea de cumpărare); 3. dacă este introdus corect codul. Introduceți codul de discont în timpul comenzii în coșul de cumpărături și apăsați tasta ENTER de pe tastatură.

Am uitat să aplic cuponul cu reducere.

Utilizați discontul pentru alte comenzi.

Procesul de comandă

Cum aleg mărimea potrivită?

Fiecare produs are o filă unde se găsește tabelul cu mărimi, butonul "Mărime" unde sunt mărimile disponibile în stoc.

Plata cu cardul de credit în loc de plata la livrare

Plata la livrare poate fi plătită numai în numerar. Cu cardul poate fi plătit direct la achiziția pe ALOTEX.ro

Cum să plătiți cu cardul la comandă

În timpul comenzii, selectați opțiunea de plată securizată GOpay și veți fi redirecționat automat la poarta de plată, unde plătiți pentru comanda dvs. cu cardul de credit.

Am comandat, dar nu a venit nici o confirmare

Imediat după finalizarea comenzii, se trimite o copie a comenzii pe adresa dvs. de e-mail. Este posibil că nu ați finalizat comanda sau ați scris greșit adresa de e-mail. Vă rog să ne contactați pe adresa noastră info@alotex.ro

 

Newsletter - regulament

Unde pot găsi newslettere?

Se poate întâmpla ca newsletter-ul dvs. să fie redirecționat în secția spam sau reclame comerciale.

Cum să vă abonați?

Vă puteți înscrie în partea de jos a paginilor noastre, unde este formularul

Cum dezactivez?

În mesaj este întotdeauna un link rapid pentru logout. Dacă aveți un cont registrat puteți de asemenea să dezactivați direct în meniul contului dvs.

Înregistrați-vă

și obțineți o mulțime de beneficii

  • Achiziție accelerată în magazinul online
  • Prezentare generală a comenzilor și istoricul acestora
  • Reduceri la achizițiile ulterioare

Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a asigura buna funcționare a magazinului tău online preferat, pentru a personaliza conținutul paginilor în funcție de nevoile tale, în scopuri statistice și de marketing și pentru personalizarea reclamelor de la Google și alte companii. Făcând clic pe butonul „Acceptă tot”, ne dai consimțământul pentru a le colecta și procesa, iar noi îți vom oferi cea mai bună experiență de cumpărături.

Setarea modulelor cookie

Aici puteți personaliza cookie-uri conform propriilor dvs. preferințe și ulterior puteți seta mai detaliat sau dezactiva în subsolul site-ului.

Cookie-urile tehnice sunt esențiale pentru buna funcționare a site-ului web și a tuturor funcțiilor pe care le oferă.

Personalizăm în funcție de bunurile pe care le vizualizați. Ajustăm apoi conținutul afișat în funcție de ceea ce vă interesează.

Aceste cookie-uri ne permit să măsurăm performanța site-ului nostru web și cu ajutorul datelor obținute putem îmbunătăți experiența de cumpărături pentru clienții noștri.

Aceste module cookie sunt utilizate de rețelele de publicitate și sociale, inclusiv de Google, pentru a transmite date personale și pentru a personaliza anunțurile, astfel încât acestea să fie mai relevante pentru dumneavoastră.